سوالات متداول

  1. عضویت در سایت چگونه است؟
  2. مراحل ثبت سفارش در سایت چگونه است؟
  3. آیا خرید حضوری برای مشتریان امکان‌پذیر است؟ خیر، کلیه سفارشات باید از طریق سایت فروشگاه مارت هتل ثبت شود.
  4. چرا باید به سایت شما اعتماد کنم؟  اینجانب علیرضا آخوندزاده با سابقه 50 ساله در حوزه گردشگری و هتلداری به همراه تیم متخصص و مجرب خود، با مطالعه در این حوزه سعی نمودم تا نیازمندی‌های این صنعت را در فروشگاه اینترنتی مارت هتل مطرح و معرفی نمایم. همچنین سایت دارای ای نماد است.
  5. مبلغ سفارش را چگونه می‌توانم واریز کنم؟ مبلغ سفارش به دو فرم نقدی و نیز اعتباری قابل پرداخت می­باشد.
  6. چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟ سفارشات از طریق پیامک ارسال کالا و نیز واحد پشتیبانی مارت هتل قابل پیگیری می­باشد
  7. آیا می‌توانم سفارش خود را بعد از ثبت تغییر دهم؟ تا زمانی که پرداخت انجام نشده است، می­توانید سبد سفارش خود را اصلاح نمایید.
  8. آیا محصولات داخل سایت گارانتی دارند؟ بله، بر حسب نوع کالای ثبت شده، گارانتی محصول تعریف می­شود.
  9. هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟ هزینه ارسال کالا با توجه به مسافت تعریف می­شود.
  10. آیا امکان تعویض کالا وجود دارد؟ خیر، پس از پرداخت نقدی و یا اعتباری، دیگر امکان عوض کردن محصول نیست.
  11. آیا بعد از سفارش می‌توانم آدرس تحویل را تغییر دهم؟ بله، در قسمت آدرس، امکان ثبت آدرس جدید وجود دارد.
  12. آیا می‌توانم برای فرد دیگری خرید کنم و سفارش به او تحویل داده شود؟ بله، در قسمت آدرس، امکان ثبت آدرس جدید وجود دارد.
  13. آیا کالاهای موجود در فروشگاه اصلی و برند هستند؟ مارت هتل تلاش می­کند که محصولات برندهای معتبر را در سایت عرضه نماید تا مشتریان با اطمینان بیشتری، خرید خود را انجام دهند.
  14. چطور از کد تخفیف در فروشگاه‌تان استفاده کنم؟ به زودی می­توانید از صفحه حراج سایت استفاده نمایید. این صفحه فعلا در حال طراحی ­می­باشد.
  15. می‌توانم از سایت شما به صورت عمده و با قیمت همکار خرید کنم؟ به زودی می­توانید از صفحه حراج سایت استفاده نمایید. این صفحه فعلا در حال طراحی ­می­باشد.

 

  1. چطور بدون داشتن رمز دوم پویا از شما خرید کنم؟ می­توانید به صورت اعتباری در فروشگاه اینترنتی مارت هتل، خرید خود را تکمیل نمایید.
  2. آیا مبلغ سبد خرید محدودیت دارد؟ خیر، مبلغ خرید محدودیتی نخواهد داشت.
  3. آیا فروشگاه دارای ای نماد است یا خیر؟ بله، در سایت قابل مشاهده می­باشد.
  4. در صورت خرابی محصول دریافتی چه کاری باید انجام داد؟ عدم تحویل کالا و نیز عدم تایید آن قبل از اتمام زمان تایید کالا.
  5. آیا مشتری موظف است که پس از تایید صحت و سلامت محصول آن را از پیک تحویل بگیرد؟ بله
  6. هزینه پست به شهرهای مختلف ایران چقدر است؟ هزینه ارسال به شهرستان­ها برابر با مقررات حمل و نقل کشوری می­باشد.

 

support
پشتیبانی و مشاوره تلفنی
support
پرداخت ایمن با نماد اعتماد الکترونیک
support
ارسال سریع و رایگان